ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ
При 100% передоплаті:
Ви можете оглянути товар при отриманні у відділенні Нової пошти і, в разі відмови від товару, оформити з оператором Нової пошти "Відмову від відправлення". Також Ви можете повернути товар протягом 14 днів після його отримання. Контактні дані одержувача і склад Нової пошти ви зможете з'ясувати у менеджера інтернет-магазину. Після відправлення вантажу повідомте нам номер декларації. Повернення оплати здійснюється на Вашу карту ПриватБанку після відправлення вантажу на склад інтернет-магазину.
УВАГА! Зворотня доставка на склад інтернет-магазину оплачується покупцем.
У разі браку, пошкодження товару, неналежного виду і комплектації:
З будь-яких питань, що стосуються якості та комплектації товару, Ви можете звернутися до менеджера інтернет-магазину за телефоном (067) 242-59-60. Інтернет-магазин зобов'язується вирішити це питання в найкоротший термін і відшкодувати витрати покупця.
У разі обміну товару:
Вам потрібно повернути товар в належному вигляді на склад інтернет-магазину. Контактні дані одержувача і склад Нової пошти ви зможете з'ясувати у менеджера інтернет-магазину. Після відправлення вантажу повідомте нам номер декларації. Ми відправимо Вам новий товар в звичайному порядку.
УВАГА! Доставка в обидва напрямки сплачується покупцем.